Gratis advies voor wie verder wil met creatief idee of talent

Adviesdag op 20 februari in kantoren van Flanders DC

Op 20 februari organiseert Flanders DC in haar kantoren aan de Diestsevest in Leuven opnieuw een adviesdag voor wie verder wil met een creatief project of idee. Het is de derde keer dat Flanders DC een adviesdag organiseert. De organisatie wil op die manier creatieve Leuvenaren en Vlaams-Brabanders ondersteunen. Vorige edities waren ruim op voorhand volzet.

“Adviesdagen zijn een combinatie van één-op-één-advies door experten en workshops waar breder wordt ingegaan op een algemeen thema”, vertelt Caroline Merckx die verantwoordelijk is voor de adviesverlening van Flanders DC. Die experten bieden advies over alle zakelijke aspecten die bij de uitwerking van een creatief project of idee komen kijken.

"Nieuw is de samenwerking met UNIZO", vertelt Marie Boutsen van Flanders DC. "Zij verzorgen een infosessie rond 'Starten met een eigen zaak'. We krijgen immers steeds meer vragen over de praktische aanpak van het opzetten van een bedrijf".

Wie een plaats wil bij één of meerdere experten kan zich inschrijven via de website van Flanders DC. De zitdag in Leuven is de eerste in een reeks adviesdagen die in alle Vlaamse provincies worden geörganiseerd. De data en locaties worden binnenkort aangekondigd.

Jan Seurinck Communicatiemanager, flanders DC

Flanders DC ondersteunt, promoot en verbindt creatieve ondernemers uit Vlaanderen. Dit met als doel meer Return on Creativity te realiseren.

Nationalestraat 28/2 - 2000 Antwerpen
Kanselarijstraat 19 - 1000 Brussel