Hier zijn de nominees voor de
Belgian Fashion Awards 2025!

Dinsdagavond 18 november worden de Belgian Fashion Awards 2025 uitgereikt, in de majestueuze Bourla in Antwerpen. Met deze achtste editie zetten de organisatoren Flanders DC, MAD Brussels, Wallonie-Bruxelles Design Mode en Knack Weekend/ Le Vif Weekend opnieuw de Belgische modetalenten en experten in de spotlight.

Belgian Fashion Awards ceremony 2023 © Fille Roelants

Tot 18 november is het afwachten wie de felbegeerde prijs in ontvangst zal mogen nemen. Met twee nieuwe categorieën erbij - Company of the Year en Model of the Year - zullen er exact 10 felbegeerde awards worden uitgedeeld op het podium. De winnaars worden dit jaar gekozen door een opvallend internationale jury van vooraanstaande experten, creatives, buyers en journalisten. We zetten per categorie de nominees op een rijtje.

And the nominees are...

1. Designer of the Year

BERNADETTE is opgericht in Antwerpen door moeder en dochter Bernadette en Charlotte de Geyter. Hun collecties – van confectiekleding tot woonaccessoires – belichamen een verfijnde visie op moderne luxe, waarin mode en interieurontwerp samenkomen. Met een rijk archief van met de hand getekende prints overstijgt BERNADETTE de grenzen van een traditioneel modehuis en cultiveert het een levensstijl die wordt gekenmerkt door authenticiteit en optimisme. De Geyter heeft haar vakmanschap aangescherpt aan de prestigieuze Koninklijke Academie voor Schone Kunsten in Antwerpen. In 2025 hielden ze hun eerste catwalkshow voor dameskleding in Parijs en lanceerden ze de Bridal Fittingroom collectie.

BERNADETTE is dit jaar tevens genomineerd voor de Company of the Year award.

Julian klausner, geboren in België, studeerde mode aan het befaamde La Cambre in Brussel. Sinds hij in 2018 bij Dries Van Noten kwam werken, heeft hij cruciale rollen vervuld die de creatieve richting van het merk hebben bepaald. In de loop der tijd is Klausner een vertrouwde partner van Dries Van Noten geworden, en sinds het vertrek van Van Noten trad Klausner in zijn voetsporen. In Parijs presenteerde hij in maart 2025 zijn eerste damescollectie, en in juni zijn eerste herencollectie als creatief directeur.

De in België geboren Pieter Mulier werd na zijn studies architectuur aan het Institut Saint-Luc in Brussel, door Raf Simons uitgenodigd om stage te lopen bij zijn label, waar Mulier uitgroeide tot senior hoofdontwerper. Later werd hij, als rechterhand van Raf Simons, creatief directeur bij Calvin Klein. In februari 2021 werd Mulier benoemd tot creatief directeur van het modehuis Alaïa. In 2025 won hij de Karl Lagerfeld Award for Innovation en presenteerde hij zijn SS25-collectie in het Guggenheim Museum tijdens New York Fashion Week. Mulier creëerde ook bekende accessoires zoals de ‘Le Teckel’-tas en ‘Le Ballerine’.

2. Accessory Designer of the Year ​

De sieraden en objecten die Marie Artamonoff voor Espèces vervaardigt, zijn gevormd door haar diepe fascinatie voor zowel de levende als de levenloze wereld om ons heen. Artamonoff geeft een nieuwe invulling aan klassieke ontwerpen, terwijl ze nieuwe vormen verkent en speelt met schaalgrootte. Als opgeleid juwelier vervaardigt ze elk stuk met de hand in haar atelier in Charleroi. Naast haar persoonlijke collecties creëert Artamonoff ook sieraden op maat. De afgelopen twee jaar heeft ze regelmatig samengewerkt met Hermès. Daarnaast ontwerpt ze sinds 2017 ook kostuums en rekwisieten voor dans- en theatergezelschappen, waarbij ze samenwerkt met kunstenaars.

In een wereld waarin elk stuk zijn eigen verhaal vertelt, ontpopt MOROBÉ zich als een symfonie van creativiteit, distinctie en elegantie. Dit high-end label, opgericht door de gepassioneerde ontwerpster Virginie Morobé, is meer dan een merk, het is een ode aan de kunst van het ontwerpen van schoenen en accessoires. Bij MOROBÉ is elke creatie een verhaal gelinkt aan krachtige vrouwelijkheid en moderne elegantie. Virginie's visie combineert de tijdloze allure van traditioneel vakmanschap met hedendaagse durf. In 2025 vierde het merk zijn 10-jarig jubileum en de opening van The Riviera Residence, hun flagshipstore in Saint-Tropez.

Mats Rombaut, geboren in Gent en nu woonachtig in Parijs, lanceerde in 2013 zijn eerste onafhankelijke schoenenproject, ROMBAUT. Zijn missie is om de mode-industrie van binnenuit te veranderen door plantaardige accessoires te creëren met een verminderde impact op het milieu. Als creatief directeur en oprichter van ROMBAUT en medeoprichter van Virón – een tweede onafhankelijk schoenenlabel dat milieuvriendelijke, duurzame, veganistische en ethisch verantwoorde schoenen aanbiedt – loopt hij voorop op het gebied van duurzame mode. Daarnaast werkt hij als creatief adviseur en duurzaamheidsexpert, waarbij hij inspiratie put uit natuurlijke en wetenschappelijke processen, kunst en muziek. In 2025 vierde het merk zijn tienjarig bestaan en werkte het samen met Puma en Iris Van Herpen.

Mats Rombaut is ook genomineerd voor de Changemaker of the Year award.

3. Emerging Talent of the Year

Abdel El Tayeb is een Frans-Soedanese ontwerper die studeerde in Parijs en Brussel (La Cambre). Zijn ontwerpen bevinden zich tussen confectiekleding en couture en willen de drager empoweren. Zijn kleding wordt gemaakt in Soedan en weerspiegelt de geschiedenis en identiteit van het land. Abdel El Tayeb heeft gewerkt als assistent-ontwerper bij o.a. Isabel Marant, Balmain shoes en Maison Margiela Artisanal. Hij heeft ook gewerkt aan borduurwerk en kant bij het haute couture-huis Franck Sorbier en productontwikkeling bij Ann Demeulemeester. Bij Bottega Veneta heeft hij meer dan vier jaar gewerkt. In november 2021 ontving hij van Naomi Campbell de Debut Talent-prijs ​ tijdens de Fashion Trust Arabia-awards in Doha.

De Belgische ontwerpster Julie Kegels, afgestudeerd aan de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten in Antwerpen, lanceerde in 2024 haar gelijknamige label. Haar debuutcollectie tijdens Paris Fashion Week FW24-25 daagde de hedendaagse luxe uit door verschillende vrouwelijke archetypen te verkennen. Haar ontwerpen nodigen uit tot dromen en slaan een brug tussen verleden en toekomst. Of ze nu put uit moderne invloeden of haar eigen herinneringen, haar creatieve proces is gericht op het creëren van een eigen unieke universum, met ook accessoires – sieraden, tassen en schoenen. Opvallend is dat Kegels vakkundig romantische, ouderwetse kantpatronen met innovatieve technieken in haar collecties integreert.

Ontwerper Tim Van Steenbergen en journaliste Ruth Goossens willen het modesysteem van binnenuit veranderen. Met de steun van GATAM vzw richtten ze REantwerp op, een modelabel dat duurzaamheid combineert met een sociale missie. Het label werkt uitsluitend met vluchtelingen en leidt hen op in hun atelier gedurende maximaal zes maanden voor een baan in de Belgische mode-industrie. Voor hun collecties gebruiken ze reststoffen van Belgische ontwerpers en creëren ze innovatieve stukken die het vakmanschap en de persoonlijke verhalen van hun teamleden in de verf zetten. In 2025 opende REantwerp een pop-up in het centrum van Antwerpen en verhuisden de studio en winkel naar een nieuwe locatie.

4. Most Promising Graduate of the Year 

Bert Deconick is een multidisciplinaire modeontwerper met een achtergrond in modeontwerp, modetechnologie en interieur- en meubelontwerp. In zijn werk legt hij de nadruk op materiaalonderzoek, verhalende elementen en vakmanschap. Momenteel rondt hij een opleiding Modeontwerp af aan SASK Sint-Niklaas, na eerdere studies aan HoGent en KASK. Zijn ervaring in de productie en styling van luxe breigoed heeft zijn aandacht voor detail, afwerking en compositie verfijnd. Bert onderzoekt kledingstukken als dragers van structuur, emotie en identiteit.

Sylvain Drabbe is opgeleid als couturier en stylist en recent afgestudeerd aan HEFF. Zijn creaties worden met grote zorg en oog voor detail vervaardigd, steeds met een opvallend coherente visie en een eigentijdse geest. Hij laat zich inspireren door popcultuur en historische referenties, met als doel silhouetten te creëren die individueel sterk staan en tegelijkertijd coherent blijven als collectie. Zijn collectie Ryuka is een esthetische interpretatie van acht films met een opvallende visuele identiteit. De collectie vertaalt dit filmische universum naar een reeks gelaagde, vervreemdende silhouetten.

Lionel Gallet werd geboren in Ath, in de provincie Henegouwen. Hij voltooide zijn middelbare schoolopleiding in algemene wetenschappen en talen, terwijl hij naast zijn studie een ​ interesse in mode ontwikkelde. Zijn passie voor Belgische mode groeide tijdens bezoeken aan de Dansaertwijk in Brussel, met name door de boetiek Stijl. Deze ervaring motiveerde hem om modeontwerp op een hoger niveau te gaan studeren. Op 18-jarige leeftijd werd Gallet na het toelatingsexamen toegelaten tot La Cambre, waar hij na vijf jaar zijn masterdiploma in modeontwerp behaalde in 2025.

Kilian Goderis studeerde cum laude af met een masterdiploma mode aan KASK Gent. Zijn afstudeercollectie, Point of No Return, bouwt voort op de technische aanpak en methodologie die ook zijn eerdere bachelorcollecties kenmerkten. Terwijl zijn eerdere werk zich voornamelijk richtte op de drager binnen een maatschappelijke context, onderzoekt deze nieuwste collectie ook de materiaaleigenschappen zelf, evenals de zichtbare sporen van het creatieve proces. Zijn technische en architecturale benadering van mode vloeit dan weer voort uit een opleiding in architecturale kunsten aan de Sint-Lucas Hogeschool voor de Kunsten in Gent.

Elise Marechal behaalde eerst een bachelordiploma in communicatie voordat ze zich op mode stortte aan Helmo in Luik. Deze eerste opleiding leerde haar kleding te zien als een medium om verhalen te vertellen, waardoor ze een benadering ontwikkelde die zowel sentimenteel als experimenteel is. Ze wil kledingstukken voorzien van herinneringen en emoties en tegelijkertijd hun structurele mogelijkheden verkennen. Haar afstudeercollectie, ‘Le verrou de la porte résonne pareil depuis toujours’, is geïnspireerd op de intieme sfeer in het huis van haar grootmoeder. Beïnvloed door alledaagse voorwerpen en de poëzie van bevroren momenten, onderzoekt haar werk hoe erfgoed en plaats identiteit vormgeven.

Kristin Paquot verdiepte zich eerst in woorden en daarna in kleding. Ze behaalde een masterdiploma in Germaanse talen en literatuur aan de Universiteit van Luik en gaf vijf jaar les, voordat ze een diepe behoefte voelde om weer in contact te komen met creativiteit. Daarna begon ze modeontwerp te studeren aan Château Massart, waar ze kleding benaderde als een ruimte voor storyteling en rebellie. Haar afstudeercollectie, ‘What do you do with a REVOLUTION ?’, daagt gendernormen en subculturen uit door middel van gespannen silhouetten die bevroren zijn te midden van rellen, verweven met verwijzingen naar zowel grunge als flapperstijl.

Chloë Reners studeerde onlangs af van de afdeling Mode aan de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten in Antwerpen. Voor haar afstudeercollectie, dot dot dot, onderzocht ze thema's als surrealisme en de representatie van vrouwen in de kunst. Haar werk richt zich op het combineren van conceptuele ideeën met draagbare ontwerpen, met als doel verhalen te vertellen door middel van vorm, textuur en detail. Ondertussen woont ze in Parijs, waar ze stage loopt bij Dior. In haar werk en samenwerkingen, waaronder projecten met merken als KOMONO, streeft ze ernaar creativiteit, technische vaardigheden en innovatie te combineren.

5. Model of the Year (nieuwe categorie)

Alain Gossuin werd geboren in 1962 en groeide op met een moeder die als styliste werkte voor Pierre Cardin. Aanvankelijk droomde hij ervan ontwerper te worden en volgde hij een opleiding aan de École de la Chambre Syndicale de la Couture Parisienne. In de jaren 80 kruiste hij het pad van de befaamde Antwerpse Zes, en werd hij al snel model. Opgemerkt door couturier Claude Montana, verhuisde Gossuin naar Italië, waar hij al snel uitgroeide tot een van de meest vooraanstaande mannelijke modellen van de jaren negentig. Alain verscheen in campagnes voor modehuizen als Kenzo, Valentino en Cerruti. Hij was aanwezig bij de allereerste show van Dries Van Noten en opende recent ook zijn laatste modeshow. Na een carrière van 40 jaar blijft Gossuin nog steeds een opvallend veelgevraagd model.

Met een indrukwekkende tienjarige modellencarrière achter zich, bracht Hanne Gaby Odiele in januari 2017 met haar moedige coming-out als interseksueel het onderwerp onder de aandacht bij het grote publiek. Odiele is al lang een favoriet, en brengt een coole meisjesachtige gevoeligheid in de modellenwereld. Al snel na het begin van haar carrière liep ze voor grote merken als Chanel, Louis Vuitton, en Dries Van Noten, en speelde ze een hoofdrol in campagnes voor Vera Wang, Balenciaga en Mulberry. Ze gebruikt haar bekendheid als topmodel als platform om het bewustzijn rond de rechten van interseksuele personen te vergroten. In 2025 is Hanne nog steeds een van de meest invloedrijke modellen internationaal en liep ze shows voor o.a. Courrèges, Coperni en Caroline Herrera.

Louise Robert is momenteel een van de meest gevraagde modellen. Op 21-jarige leeftijd is dit Belgische model het gezicht geworden van Zadig&Voltaire's nieuwe parfum, Zadig. Afgelopen jaar liep ze shows voor Chanel, Zimmermann, Fendi, Ann Demeulemeester, Etro en Erdem, sierde ze de cover van Vogue Tsjechoslowakije, DAZED, PUSS PUSS en Another magazine, en deed ze campagnes voor Givenchy, Raf Simons, Bluemarine, Coperni, Mytheresa x Courrèges en vele anderen.

6. Creative Professional of the Year

STIJL is een luxe multibrand designerwinkel met twee vestigingen in het centrum van Brussel. De afgelopen drie decennia heeft oprichtster Sonja Noël met STIJL zich ingezet om opkomend talent en onafhankelijke creativiteit te ondersteunen, waarbij ontwerpers werden gekozen vanwege hun unieke stem. Als vroege voorstander van onafhankelijk Belgisch en innovatief internationaal design, opende Noël haar eerste winkel halverwege de jaren tachtig, te beginnen met de Antwerp Six. De winkel werd snel bekend om zijn gespecialiseerde en zorgvuldig samengestelde selectie, evenals zijn focus op persoonlijk advies aan klanten. Door de jaren heen werd deze innovatieve en gedurfde visie vertaald naar andere projecten, die leidden tot de heropleving en ontwikkeling van de bruisende Dansaertwijk, zoals STIJL men, STIJL Underwear, de kinderwinkel Kat & Muis, de eerste Maison Martin Margiela-winkel in Brussel en de eco-conceptstore Haleluja.
In april 25 opende een tentoonstelling n.a.v 40 jaar Stijl in het Brussels Fashion & Lace Museum.

Voormalig Olympisch kampioen Elodie Ouédraogo is vandaag modedirecteur bij ELLE België. Elodie combineert een baan bij de televisie met schrijven en modeproducties voor het tijdschrift. In 2016 was Elodie medeoprichtster van UNRUN, een Belgisch duurzaam sportkledingmerk. Elodie heeft vele tv-programma's gepresenteerd en verscheen in campagnes voor merken zoals Y/Project, Wouters & Hendrix en Lancôme. In 2020 kreeg ze de kans om een tentoonstelling te cureren voor het Modemuseum Hasselt met de titel “Activewear”, die het belang en de relevantie van sportkleding weerspiegelt. In al haar opdrachten etaleert ze steeds een opvallende voorliefde en passie voor Belgische mode.

Florence Teerlinck studeerde af als marketeer, maar miste een artistieke uitlaatklep. Daarom begon ze een stage bij L'Oréal als make-up artist. Van het een kwam het ander en plotseling bevond ze zich in Londen, waar ze zichzelf en haar werk presenteerde aan de grootste bureaus van de stad. Florence is vandaag de eerste assistente van de legendarische visagiste Inge Grognard en organiseert de shows van de teams voor onder andere Balenciaga, Dries Van Noten, Diesel en Haider Ackermann. Ze was hoofdvisagiste voor Meryll Rogge en Marie Adam-Leenaerdt, en haar persoonlijke werk werd gepubliceerd in tijdschriften als Marie Claire, L'Officiel, Vogue en iD magazine.

7. Changemaker of the Year

Masjien is een agency dat zich bevindt op het snijvlak van mode, duurzaamheid en technologie. Wanneer een techno-optimist de krachten bundelt met een bekroond duurzaamheidsexpert, is het doel niets minder dan een revolutie teweegbrengen en impact te maken. Van strategisch advies en inspirerende keynotes tot hands-on projectmanagement: Jasmien Wijnants en Ann Claes informeren, betrekken en stimuleren de dialoog over de toekomst van de mode. In 2025 lanceerden ze Josie, een unieke AI-chatbot voor alle vragen over greenwashing in de mode, en MOTOR – een digitale modebeweging die grensverleggende creatievelingen verenigt en versterkt. De Berlijnse editie presenteerde 12 creatieve talenten als het eerste officiële digitale nevenevenement van Berlin Fashion Week. ‘Do Pants Grow on Trees?’, het kinderboek dat Masjien in 2025 publiceerde om de volgende generatie te inspireren om de voetafdruk van mode in vraag te stellen, werd herdrukt in 3 talen.

De multidisciplinaire creatieveling, Mats Rombaut, geboren in Gent en nu woonachtig in Parijs, lanceerde in 2013 zijn eerste onafhankelijke schoenenproject, ROMBAUT. Zijn missie is om de mode-industrie van binnenuit te veranderen door plantaardige accessoires te creëren met een verminderde impact op het milieu. Als creatief directeur en oprichter van ROMBAUT en medeoprichter van Virón – een tweede onafhankelijk schoenenmerk dat milieuvriendelijke, duurzame, veganistische en ethisch verantwoorde schoenen aanbiedt – loopt hij voorop op het gebied van duurzame mode. Daarnaast werkt hij als creatief adviseur en duurzaamheidsexpert, waarbij hij inspiratie put uit natuurlijke en wetenschappelijke processen, kunst en vooral muziek. In 2025 vierde het merk zijn tienjarig bestaan en werkte het samen met Puma en Iris Van Herpen.

Tom Van der Borght studeerde in 2012 af aan de Stedelijke Academie voor Schone Kunsten in Sint-Niklaas en lanceerde kort daarna zijn gelijknamige label. Winnaar van de Première Vision Grand Prize en de Public Prize op het 35e Internationale Festival van Mode, Fotografie en Modeaccessoires van Hyères in 2020, ontdekte Van der Borght op 27-jarige leeftijd dat hij lijdt aan een erfelijke neuropathische spieraandoening, waardoor hij zich de vraag stelde: Wat is echt belangrijk in het leven? Dat was het catharsismoment waarop hij besloot modeontwerp te gaan studeren en zijn jeugddromen na te jagen. Van 2012 tot 2016 mocht hij zijn werk tonen tijdens de Fashion Weeks in Berlijn, Parijs, Londen en Panama. Zijn collecties werden verkocht in de VS, Japan en heel Europa. In 2025 was er een samenwerking met David Byrne en een solotentoonstelling getiteld ‘Not Looking Back’. Van der Borght werkte ook mee aan de tentoonstelling voor Osaka '25.

8. Company of the Year (nieuwe categorie)

In september 2024 opende Arte Antwerp de deuren van zijn eerste internationale winkel in Parijs. Deze mijlpaal werd gemarkeerd door een campagne met de legendarische voetballer Nicolas Anelka. Arte Antwerp weerspiegelt een fusie van hedendaagse artistieke uitingen en subculturele tendensen. De richtinggevende esthetiek van founder en creative director Bertony Da Silva onthult een achtergrond in grafisch ontwerp en een verkenning van verschillende kunstvormen, variërend van moderne architectuur tot muziek. Wat in 2009 begon met een experimentele capsulecollectie van T-shirts, groeide uit tot een gecultiveerd creatief huis dat zijn relevantie bewijst door artistieke en actuele concepten te vertalen naar streetwearcollecties. Het merk kondigde onlangs een samenwerking met Adidas aan.

BERNADETTE is het Antwerpse modelabel dat in 2019 werd opgericht door moeder en dochter Bernadette en Charlotte de Geyter. Hun collecties – variërend van confectiekleding tot woonaccessoires – belichamen een verfijnde visie op moderne luxe. Het merk wordt wereldwijd verkocht in bijna 100 winkels. In 2025 hielden ze hun eerste modeshow voor dameskleding in Parijs en lanceerden ze de Bridal Fittingroom, een collectie die wereldwijd te koop is.

Sinds de oprichting ​ in 1999 door Esfan Eghtessadi en Inge Onsea is het modemerk Essentiel Antwerp gegroeid op basis van zijn kernwaarden: emotie, originaliteit, luxe en passie. Essentiel Antwerp heeft bijna 40 monobrandwinkels in België, Frankrijk, Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk, naast corners in gerenommeerde warenhuizen zoals KaDeWe in Berlijn. Daarnaast is Essentiel Antwerp vertegenwoordigd in meer dan 750 multimerkenwinkels en geselecteerde warenhuizen, waaronder Bloomingdale's, Neiman Marcus, Revolve en Anthropologie in de Verenigde Staten. In 2024 vierde het merk zijn 25-jarig jubileum met een volledig zwarte collectie (een zeldzame stap voor het doorgaans kleurrijke label) en de uitgave van een koffietafelboek.

9. Love Brand of the Year (publieksprijs)

Tot eind augustus konden brands zich kandidaat stellen voor deze award. Binnenkort zal iedereen via belgianfashionawards.be kunnen stemmen op zijn of haar favoriete merk. ​ ​

10. Outstanding Achievement Award

Deze prijs eert de uitzonderlijke carrière van een Belgische modeontwerper of -professional. Voor de Outstanding Achievement Award worden geen nominees aangeduid. De internationale BFA-jury beslist onafhankelijk wie deze felbegeerde prijs in ontvangst mag nemen. De winnaar wordt bekendgemaakt op 18 november tijdens de award show in de Bourlaschouwburg in Antwerpen.


OVER DE JURY

De internationale jury werd dit jaar voorgezeten door Karen Binns, de wereldbekende styliste, creatief directeur en adviseur uit New York. Verder maakten deel uit van de jury:
Serge Carreira (Head of Emerging Brands Initiative bij Fédération de la Haute Couture et de la Mode), Stephanie D’heygere (juweelontwerper), Saar Debrouwere (CEO Pucci) Eve Demoen (Curator Modemuseum Hasselt), Elisa De Wyngaert (Curator MoMu Antwerp), Caroline Esgain (Conservator Fashion & Lace Museum Brussels), Kiyo Ishizuka (International fashion agent), Bianca Luzi (CEO Raf Simons), Philippe Pourhashemi (Fashion writer, consultant & coach).

 

OVER DE UITREIKING

De uitreiking van de Belgian Fashion Awards 2025 zal plaatsvinden in de Bourlaschouwburg in Antwerpen en wordt georganiseerd door Flanders DC. ​
Early bird tickets beschikbaar via https://www.belgianfashionawards.be/tickets/

 

OVER DE BELGIAN FASHION AWARDS

De Belgian Fashion Awards worden sinds 2017 jaarlijks georganiseerd door de verschillende organisaties actief in het Belgische modeveld, nl. Flanders DC, MAD Brussels en Wallonie-Bruxelles Design Mode, en de redacties van de magazines Knack Weekend en ​ Le Vif Weekend. De awards willen het unieke karakter van de Belgische mode vieren en zowel gevestigde namen als opkomend talent uit de Belgische mode-industrie in de kijker zetten. ​ ​

www.belgianfashionawards.be
instagram.com/belgianfashionawards

2024 BFA winnaars Stéphanie D'heygere, Meryll Rogge en Marie-Adam Leenaerdt ©J. Van Belle WBI

 

Stefan Ceunen

Stefan Ceunen

Lead PR & Communications Manager, Flanders DC

Delen

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Flanders DC

Flanders DC is het Vlaamse design- en modecentrum en werkt aan sterk toekomstgericht ondernemerschap in de design- en modesector. 

Neem contact op met

Nationalestraat 28 - 2000 Antwerpen

+32 3 746 09 46

info@flandersdc.be

www.flandersdc.be