Peter Vavedin volgt Saskia Schatteman op als voorzitter van de raad van bestuur

De Vlaamse regering heeft Peter Vavedin (gedelegeerd bestuurder van schoenenproducent Ambiorix) voorgedragen als nieuwe voorzitter van de raad van bestuur van Flanders DC in opvolging van Saskia Schatteman.

Peter Vavedin is al sedert 2011 lid van de raad van bestuur en kent het reilen en zeilen van de organisatie. Als ondernemer uit de creatieve sector kan hij voor een nieuwe impuls zorgen alsook de continuïteit verzekeren.

De raad van bestuur en het team van Flanders DC bedanken Saskia Schatteman voor de inzet en het enthousiasme waarmee zij vier jaar lang de raad heeft geleid. Dat zij, ondanks haar drukke professionele activiteiten toch steeds beschikbaar bleef om het Flanders DC schip door de soms woelige wateren wist te begeleiden, verdient alle lof.

Flanders DC, of voluit Flanders District of Creativity, is het unieke aanspreekpunt voor ondernemen in de creatieve sector. Flanders DC ondersteunt, promoot en verbindt creatieve ondernemers uit Vlaanderen bij de start, groei of professionele uitbouw van hun onderneming. Return on Creativity; daar staan wij voor.

Fosbury & Sons — Mechelsesteenweg 271, 1.1, 2000 Antwerpen
Ravensteingalerij 38 - 1000 Brussel